Переваги та особливості кранів кульових ВКМ

  • Крани кульові торгової марки ВКМ мають ряд переваг

Особливості конструкціі

Конструкція крана є повнопрохідною, тобто прохідний перетин крана відповідає прохідному перетину підведеної труби, що не створює додаткового гідросупротиву в трубі і дозволяє використовувати діагностичні прилади і пристрої очищення, як в основному трубопроводі.

Крани кульові ВКМ мають конструкцію, з повнорозмірними кільцями ущільнювачів (сідлами), що забезпечує надійне замикання та перекриття кулі по сідлу протягом всього періоду експлуатації.

Конструкція кранів кульових ВКМ має надійне клинове сальникове ущільнення по шпинделю, яке при необхідності можливо підтягнути за допомогою болтів нажимної траверси.

Розбірна конструкція кранів кульових ВКМ збільшує ремонтопридатність крана і дозволяє використовувати його на агресивних робочих середовищах, забезпечуючи можливість заміни ущільнюючих елементів.

При встановленні крана не потрібно додаткових опор. Висока міцність і жорсткість конструкції дозволяють орієнтувати кран в просторі в будь-якому положенні без втрати герметичності і зміни інших характеристик.

Корпусні деталі кранів кульових ВКМ виготовляються виключно з вуглецевих, легованих і нержавіючих сталей, які пройшли попередньо випробування і мають сертифікати якості, що засвідчують їх відповідність хімічному складу і механічним властивостям, згідно існуючих стандартів.

Пожежо-вибухозахищене виконання

Крани кульові марки ВКМ при виникненні пожежі та зовнішньому горінні крана не допускають розгерметизації корпусу щодо зовнішнього середовища за рахунок застосування в якості сальникової набивки і ущільнення корпусу спеціальних матеріалів на основі графіту. У разі вигорання еластичних матеріалів сідла, конструкція кранів ВКМ передбачає збереження часткової герметичності затвора, за рахунок металевого ущільнення кулі, розташованого на фланці крана. Конструктивне виконання крана виключає самостійне «вистрілювання» шпінделя під дією робочого середовища або при аварійних скачках тиску в трубопроводі.

Дані особливості конструкції дозволяють застосовувати крани кульові ВКМ як для неагресивних рідин і газів так і для горючих, вибухонебезпечних і токсичних речовин, таких як бензин, гас, а також газів з вмістом сірководню (Н2S), водню (H2), вуглекислого газу (CO2), кисню (О2). Робоче середовище та її особливості в обов'язковому порядку здійснюється при замовленні. Під конкретні умови середовища, що перекачується застосовуються різні матеріали і покриття

КЛІМАТИЧНЕ ВИКОНАННЯ

Кліматичне виконання кульових кранів У1, ХЛ1 по ГОСТ 15150, тобто на відкритому майданчику при температурі навколишнього повітря від мінус 45° до плюс 40° для У1 и від мінус 60° до плюс 40° для ХЛ1.

ШИРОКИЙ ДІАПАЗОН РОБОЧИХ СЕРЕДОВИЩ ТА ТЕМПЕРАТУР

Використання унікальних технологій шліфування і притирання запірних елементів крана кульового, дозволяє виготовляти крани не тільки з еластичним ущільненням сідла, але і з ущільненням «метал-по-металу». На основі даних досягнень були розроблені і впроваджені конструкції кранів: для абразивних і агресивних середовищ — крани ВКМ.М, а також для високотемпературних середовищ — крани ВКМ.Т, де застосування еластичних ущільнень кулі неприпустимо. На сьогоднішній день дані конструкції кранів успішно експлуатуються на багатьох промислових підприємствах України та країн СНД

ВИД УСТАНОВКИ

Кульові крани ВКМ виготовляються як в надземному виконанні, так в підземному виконанні — призначені для установки під землею на глибині, яка визначається замовником. З цією метою кран комплектується спеціальним подовжувачем штока. У разі підземного використання крани можуть встановлюватися в землі без спорудження колодязів.

КЕРУВАННЯ

Управління кранами може здійснюватися за допомогою ручного приводу, ручного-механічного приводу, електроприводу, пневмопривода, пневмо-механічного або пневмогідропривода. За бажанням замовника можлива комплектація кранів приводами будь-яких вітчизняних і закордонних фірм-виробників

ГЕРМЕТИЧНІСТЬ

Клас герметичності кранів ВКМ з еластичним ущільнення сідла — «А» по ГОСТ9544. Клас герметичності кранів ВКМ з ущільнення сідла «метал-по-металу» — «D» по ГОСТ9544. На вимогу замовника можливе виготовлення кранів «метал-по-металу» з герметичність по класу «А».

МОНТАЖ ДО ТРУБОПРОВОДУ

Основне приєднання до трубопроводу — фланцеве (по ГОСТ12815-80) або під приварення. На вимогу замовника фланцеві виконання кранів можуть поставлятися в комплекті з відповідними деталями (фланці, прокладки, кріпильні деталі). Оброблення кромок в з'єднанні під приварення виконується під трубу замовника. ТОВ «ВКМ-АРМАТУРА» може виготовити крани кульові з будь-яким іншим видом приєднання і будівельною довжиною, які будуть потрібні Замовнику.

ВИПРОБУВАННЯ

Крани кульові ВКМ в обсязі 100% проходять контроль на герметичність по ГОСТ 9544 і на відсутність протікання щодо зовнішнього середовища.

СЕРТИФІКАТИ, ДОЗВОЛИ

Крани кульові ВКМ виготовляються по ТУ У 29.1-35907383-001:2008 і пройшли всі необхідні сертифікаційні випробування і сертифіковані на території України та Росії, що підтверджено сертифікатом відповідності УкрСЕПРО та сертифікатом відповідності ГОСТ Р ДЕРЖСТАНДАРТУ Росії. З метою застосування кранів кульових ВКМ на небезпечних виробничих об'єктах ТОВ «ВКМ-АРМАТУРА» було отримано ДОЗВІЛ ФЕДЕРАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ПО ЕКОЛОГІЧНОМУ, ТЕХНОЛОГІЧНОМУ І АТОМНОМУ НАГЛЯДУ.

ОБЕРЕЖНО! НЕДОБРОСОВІСНІ ВИРОБНИКИ

На жаль, доводиться констатувати, що багато конструкцій кранів кульових, виготовлених на сьогоднішній день, як вітчизняних, так і іноземних виробників значно відійшли від норм і правил надійності, які були створені і розроблені провідними фахівцями ще в колишньому СРСР. Прагнення здешевлення конструкції, за рахунок спрощення конструктивних елементів крана призводить до того, що один з найнадійніших і довговічних видів трубопровідної арматури, що існують на сьогоднішній день, викликає у кінцевого споживача безліч претензій.

Наведемо найбільш поширені «хитрощі» недобросовісних виробників: — значно зменшений діаметри сфери кулі, що призводить до «завуженню» умовного проходу, підвищення енерговитрат у споживача на подолання додаткового гідроспротиву в трубопроводі, зменшення розміру перекриття кілець ущільнювачів (сідел) по кулі, зменшення його ресурсу роботи, зниження надійності всього крану як запірного органу.

  • зменшення діаметральних розмірів шпінделя (штока) і довжини рукоятки кранів в реальних умовах експлуатації на промислових підприємствах, призводить до «скручування» шпинделя або необхідності використовувати додаткові підручні пристосування для управління ним;
  • спрощення сальниковой камери і траверси, з заміною даних елементів крана нажимною гайкою і мініатюрним ущільнювальним елементом по штоку, призводить до зниження надійності ущільнення і неможливості багаторазового відновлення герметичності даного вузла;
  • використання неякісних матеріалів, умисне зменшення товщини корпусних деталей, використання неякісного лиття, призводить до того, що кінцевому споживачеві економія по закупівлі арматури, обертається багатогодинними позаплановими ремонтами, порушенням технологічного циклу, браком продукції і в результаті багато разів перевищують суму економії збитками. Будьте уважні! Не забувайте: скупий платить двічі.

Маючи великий досвід розробки і виробництва кранів кульових, працюючи безпосередньо з підприємствами, які експлуатують трубопровідну арматуру, фахівцями нашого підприємства були розроблені конструкції кранів кульових, які враховують як багаторічний досвід попередніх поколінь арматуробудівників, так і успіхи сучасної науки з розробки та впровадження нових матеріалів і технологій.